LEVERING, PRIJS EN RETOURNEREN
JIMINI'S maakt gebruik van de Colissimo-diensten van La Poste om snelle leveringen in Frankrijk en Europa te waarborgen.
Leveringszones
JIMINI's verzekert levering overal in Frankrijk (met extra kosten voor de Franse overzeese departementen en gebieden) en over heel Europa in deze gebieden:
Zone 1: België
Zone 2: Duitsland, Luxemburg en Nederland
Zone 3: Spanje, het Verenigd Koningkrijk, Zwitserland, Italië, Potrugal en Oostenrijk
Zone 4: Denemarken, Zweden, Finland, Noorwegen, Polen, Griekenland en Tsjechië
LEVERINGSTIJDEN EN VERZENDING VAN JE BESTELLING
JIMINI's verstuurd je bestelling binnen twee werkdagen na bevestiging van ontvangst. Zodra het is verzonden, krijg je een volgnummer voor het pakket op de Colissimo website.
Colissimo diensten heeft een levertijd van 48 uur (2 werkdagen) en 5 tot 7 dagen voor internationale leveringen.
VERZENDKOSTEN
Bezorgkosten voor het vasteland van Frankrijk (inclusief Corsica) zijn van 5,80 € als je de Colissimo optie of 4,20 € aan een winkel in de buurt wilt bezorgen. Bij bestellingen boven 30 € is de levering gratis, geniet er van!
Zone 1: €5,20 incl Btw.
Zone 2: €5,90 incl Btw.
Zone 3: €6,90 incl Btw.
Zone 4: €6,90 incl Btw.
Het versturen van pakketjes
Pakjes worden verzonden op werkdagen (maandag tot en met vrijdag), op de dag dat we je betaling ontvangen, indien dit vóór 11 uur is. Pakketen worden standaard verzonden. Bij aangetekende versturen rekenen we extra kosten, neem dan contact met ons op. Verzendkosten zijn inclusief verpakking, verwerking en verzendkosten. Maak één complete bestelling, we kunnen geen twee verschillende bestellingen combineren en je betaalt bezorgkosten voor beide bestellingen.
Het pakket wordt verzonden op eigen risico; hoewel speciale zorg wordt toegekend aan pakketten met fragiele inhoud. Als je niet thuis bent wanneer het pakket wordt afgeleverd dan wordt er een niet-bezorgingsbericht achtergelaten en kun je het pakket ophalen bij je lokale postkantoor. Het pakket wordt tien dagen bewaard en dan teruggestuurd indien niet opgehaald. Alle pakketten die door het Postkantoor teruggestuurd zijn door het niet ophalen kan opnieuw worden verzonden op kosten van de klant; we geven geen geld retour.
VERLIES, DIEFSTAL OF SCHADE
JIMIN'S kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verloren, gestolen of beschadigde pakketten tijdens de levering. In geval van grote vertraging of traceeronderbreking adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice van Colissimo, denk hierbij aan je track-and-trace nummer.
Bij beschadiging van de inhoud raden wij u aan om het pakket niet te accepteren. Alle geaccepteerde pakketten worden als compatibel beschouwd en geen retourzendingen of terugbetalingen zullen worden gedaan.